JAK KUPOWAĆ?


Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
Przeglądanie produktów jest proste, intuicyjne.
Wybrane produkty dodajesz do koszyka. Przy niektórych produktach możesz wybrać wariant kolorystyczny lub rozmiar. Następnie możesz kontynuować zakupy, lub przejść do koszyka klikając na link w prawym górnym rogu (KOSZYK). Proces realizacji zamówienia składa się z 5 etapów przez które zostaniesz kolejno poprowadzony wypełniając dane niezbędne do realizacji zamówienia.

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI


Płatności za zakupiony towar przyjmujemy tylko i wyłącznie w postaci przelewów na konto firmy lub za pośrednictwem systemu płatności Pay U.
Zasady te obowiązują również w przypadku wcześniej umówionych odbiorów osobistych.
Odbiór osobisty możliwy jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.
Rachunek bankowy:
Alior Bank: 51 2490 0005 0000 4500 3936 8656

Dodatkowo w opcji wysyłki kurierskiej można wybrać płatność "za pobraniem" za dodatkową opłatą 25 zł.

 

SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY


Dostawa paczek jest realizowana przez firmę kurierską DPD, natomiast wysyłka produktów gabarytowych - na palecie przez przewoźnika Raben.
Dla wartości zamówienia od 100zł dostawa gratis, poniżej tej wartości koszt dostawy wynosi 10zł.
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze. W takich przypadkach koszt wysyłki jest podawany na karcie produktu. Dotyczy to wysyłek paletowych realizowanych z przewoźnikiem Raben.

 

CZAS WYSYŁKI


Przy każdym produkcie podany jest orientacyjny czas wysyłki.
Jest to czas pomiędzy zaksięgowaniem wpłaty, a momentem dostawy zakupionego towaru do klienta przy czym nie są uwzględniane dni wolne od pracy ani święta.

Czas dostawy może się wydłużyć z przyczyn od sprzedającego niezależnych o czym Klient zostanie natychmiast powiadomiony.
Towar dostępny w magazynie wysyłamy w ciągu 48h po zaksięgowaniu na nasze konto całkowitej należności za towar.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

W przypadku artykułów wielkogabarytowych, wysyłamy je za pośrednictwem przewoźnika Raben.

Jeśli dostarczane są artykuły wielkogabarytowe – Kupujący osobiście musi zorganizować rozpakowanie i wniesienie towaru do lokalu.

 

ZWROTY I ZAMIANA


Konsument może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że produkt jest kompletny, nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu. Koszty zwrotu towaru w takich przypadkach pokrywa Kupujący. Towar musi zawierać również wszystkie ewentualne zabezpieczenia konieczne do przeprowadzenia prawidłowego transportu. Przesyłki wysyłane na koszt sklepu w przypadku odstąpienia od umowy nie będą przyjmowane.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość Klient zobowiązany jest odesłać zamówienie z otrzymaną specyfikacją i dowodem zakupu. Klient zobowiązany jest również złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (zwrocie) drogą mailową na adres loftbar@loftbar.pl. Klient nie musi podawać przyczyny zwrotu. W przypadku zwrotu należy skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia adresu odesłania zwracanego towaru. Produkty należy odesłać w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia.

 

REKLAMACJE I GWARANCJA


Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia dalszych kroków postępowania. Do zgłaszanej reklamacji należy dołączyć pisemne oświadczenie, opisujące szczegółowo przyczyny reklamacji. Oświadczenie należy wysłać na adres loftbar@loftbar.pl. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W sytuacji konieczności wysłania towaru do producenta, termin ten może ulec wydłużeniu.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania i użytkowania zakupionych produktów przez Klienta, niezgodnych z ich przeznaczeniem i/lub zamieszczoną instrukcją użytkowania czy montażu.
Sklep nie przyjmuje zwrotów odsyłanych za pobraniem.